FAQ


Hur kontaktar jag er?

Vår support kontaktar du på
Mail: support@hyrblagult.se
Tel: 010 264 20 40

Vart kan jag hyra släpvagn?

Just nu erbjuder vi hyra av släpvagnar i Göteborg, Kungsbacka (3 stationer), Falkenberg samt Ängelholm

Hur låser jag upp släpvagnen?

När du bokat ett släp så får du en bekräftelse på mailadressen du uppget med registreringsnummer samt din personliga kod. 

Vad gör jag om jag vill förlänga min hyra?

Enklast att förlänga din hyra är att göra en ny bokning av släpvagnen på hemsidan, alternativt kan du kontakta supporten.

Hur ändrar jag min bokning?

Det gör du i bekräftelsen du fick på mailadressen du uppgav vid bokningen, observera att det endast går att ändra i bokningen vid val av ”Ombokningsgarantin”. 

Hur vet jag att släpvagnens elkontakt passar min bil?

Alla släpvagnar är utrustade med en 13-polig (nyare bilar) kontakt, men även en adapter till 7-polig (äldre bilar) finns på alla släpvagnar


Vad händer om jag får punktering?

Får du en punktering under färd så kontaktar du supporten samt kontaktar bilens försäkringsbolag som ordnar punkteringen.

Varför behöver jag skicka bilder på släpvagnen innan och efter hyran?

Detta behöver vi få in för att garantera att standarden kan hållas samt att inte beskylla er för skador som uppkommit på släpvagnen.

Kan ni sponsra mig/oss?

Kontakta supporten på mailen: support@hyrblagult.se med din/er ide så återkommer vi.